Bezorgen & Retourneren

Bezorging

Bestellingen worden bezorgd van maandag t/m zaterdag en worden uitgevoerd door PostNL. Indien de ontvanger niet thuis is bij aflevering, zijn er een aantal mogelijkheden die de koerier kan ondernemen:

  • De koerier neemt het pakket mee terug en zal de eerstvolgende bezorgdag een nieuwe bezorgpoging ondernemen.
  • De koerier geeft het pakket af bij één van de naastgelegen buren.
  • De koerier geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kan het pakket de eerstvolgende werkdag worden afgehaald door de ontvanger.

In alle bovengenoemde gevallen zal de koerier een briefje in de brievenbus achterlaten bij de ontvanger, waarop staat aangegeven welke stap er ondernomen is.

Bezorgkosten

De bezorgkosten voor bezorging in Nederland zijn:

Bloemen:
Fruitmanden:
Taarten:
 

€5,95
€5,95
€5,95

 

Overig

Brievenbus zending:
Pakket bezorging


€2,95
€5,95

Levertijd

Op maandag t/m donderdag kan je tot 20:00 uur een bestelling plaatsen voor levering de volgende dag. Op vrijdag en zaterdag kan dit tot 17:00 uur (bestellingen op zaterdag worden maandag geleverd). Een voorkeurstijdstip voor aflevering is helaas niet mogelijk. Dit geldt ook voor levering in België en Luxemburg. Grotere aantallen worden in overleg binnen een bepaalde periode of op een gewenste datum geleverd.

Bezorgstatus

Zodra de bestelling bij Topgeschenken.nl is verwerkt, wordt deze overgedragen aan PostNL. Hiervan ontvang je automatisch een bericht per e-mail. De bestelling zal op de door jouw gekozen bezorgdatum, welke in de e-mail vermeld staat, geleverd worden.

In de ontvangen bevestigingsmail, staat een link vermeld naar de PostNL Track & Trace website. Via deze link, kan je de actuele bezorgstatus van je bestelling bekijken en volgen. De bestelling zal verschillende fases doorlopen en uiteindelijk kan je ook terug zien of de bestelling is afgeleverd.

Wil je meer informatie over de bezorgstatus van je bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice van Topgeschenken.nl en wij helpen je graag verder.

Retourneren

Bij taarten, bloemen en fruitmanden is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze vers producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je de producten zonder opgaaf van reden, retour mag sturen. Je dient wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen, dit kenbaar te maken bij onze klantenservice en dit binnen 14 dagen retour te sturen. Gelieve dit zoveel mogelijk in de originele verpakking te versturen naar de afzender die op de verpakking vermeld staat. Nadat wij je retour opdracht hebben ontvangen, ontvang je binnen 14 dagen het betaalde bedrag inclusief bezorgkosten terug op je betaalrekening. De kosten die gemaakt worden om het pakket retour te sturen, zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat de producten beschadigd zijn, zullen hiervoor kosten in rekening gebracht worden.