Contact met onze klantenservice

Heb je een vraag? Meestal tref je het antwoord op deze pagina. 
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice team
 

De 5 meest gestelde vragen:

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Geschenken en fruitmanden: Voor pakketten (geschenken en fruitmanden) ontvang je een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.
Brievenbuszendingen: Levering door PostNL door de brievenbus, daarbij is helaas geen zicht op aflevertijden.
Bloemen: Op privé adressen doorgaans tussen 9:00 en 18:00 uur. Soms komt het voor dat er ook na 18:00 uur geleverd wordt. Op zakelijke adressen wordt er tijdens kantooruren geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of laat de bloemist een briefje achter.
Rouwbloemen: Rouwbestellingen worden bij Topbloemen met extra zorg en urgentie in behandeling genomen, ook in het weekend. Rouwbloemen worden gegarandeerd tijdig geleverd conform je opgave in de bestelling.
Taart & gebak: Wij streven er naar om vóór 10 uur te bezorgen. Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij 'opmerking'. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven.
Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
Bloemen kunnen (met uitzondering van brievenbusbloemen) nog dezelfde dag geleverd worden mits je de bestelling vóór 14:00 uur plaatst. Voor de meeste andere producten geldt dat wanneer je jouw bestelling van maandag t/m donderdag vóór 20.00 uur bestelt, deze de volgende dag al geleverd kan worden. Bestel op vrijdag vóór 17.00 uur voor levering op zaterdag. En bestel op zaterdag vóór 17.00 uur voor levering op maandag. Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. De website geeft automatisch de eerst mogelijke bezorgdatum aan.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Hoe gebruik in mijn voucher of kortingcode?
In stap 3 van het bestelproces kan vind je de knop "voucher toevoegen". Hier kan je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.
Hoe plaats ik een bestelling?
Op deze pagina geven wij je uitleg


Kies de categorie waar je vraag over gaat:


Vragen over bestellen

Bestellen


Vragen over bezorgen

Bezorgen


Vragen over wijzigen en annuleren

Wijzigen & 
annuleren


Vragen over betalen en voucher

Betalen & 
vouchers


Vragen over uitvaartbloemen

Contact

 


Vragen over zakelijk bestellen

Zakelijk

 


Vragen over service en garantie

Service & 
garantie

 


Algemene vragen en vragen over privacy

Privacy & 
algemeen

 

 

 

Bestellen

Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
Bloemen kunnen (met uitzondering van brievenbusbloemen) nog dezelfde dag geleverd worden mits je de bestelling vóór 14:00 uur plaatst. Voor de meeste andere producten geldt dat wanneer je jouw bestelling van maandag t/m donderdag vóór 20.00 uur bestelt, deze de volgende dag al geleverd kan worden. Bestel op vrijdag vóór 17.00 uur voor levering op zaterdag. En bestel op zaterdag vóór 17.00 uur voor levering op maandag. Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. De website geeft automatisch de eerst mogelijke bezorgdatum aan.
Hoe plaats ik een bestelling?
Op deze pagina geven wij je uitleg
Kan ik telefonisch bestellen?
Omdat je ook direct een online betaling doet tijdens jouw bestelling is het niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven.
Blijf ik anoniem?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet. Niet jouw naam en adresgegevens. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger.
Krijg ik een bevestiging?
Ja. Zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je direct een automatische e-mailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken.
Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
Geschenken en fruitmanden: Nee is dat niet mogelijk, levering via is via PostNL of andere koeriersdienst.
Brievenbus zendingen: Nee, levering door de PostNL door de brievenbus.
Bloemen: Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij 'opmerking'. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven dat het lukt. Wil je 100% zeker weten dat we aan jouw voorkeurtijd kunnen voldoen, neem dan n het bestellen contact op met onze klantenservice.
Rouwbloemen: Ja! Wij garanderen de tijdige levering zoals je aangeeft in de bestelling.
Taart & gebak: Wij streven er naar om vóór 10 uur te bezorgen. Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij 'opmerking'. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven.

Terug naar overzicht ^

 

Bezorgen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Geschenken en fruitmanden: Voor pakketten (geschenken en fruitmanden) ontvang je een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.
Brievenbuszendingen: Levering door PostNL door de brievenbus, daarbij is helaas geen zicht op aflevertijden.
Bloemen: Op privé adressen doorgaans tussen 9:00 en 18:00 uur. Soms komt het voor dat er ook na 18:00 uur geleverd wordt. Op zakelijke adressen wordt er tijdens kantooruren geleverd. Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan bezorgen we bij buren of laat de bloemist een briefje achter.
Rouwbloemen: Rouwbestellingen worden bij Topbloemen met extra zorg en urgentie in behandeling genomen, ook in het weekend. Rouwbloemen worden gegarandeerd tijdig geleverd conform je opgave in de bestelling.
Taart & gebak: Wij streven er naar om vóór 10 uur te bezorgen. Je kunt een voorkeurstijd aangeven bij 'opmerking'. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven.
Wat als de ontvanger niet thuis is?
Indien de ontvanger niet thuis is bij aflevering, zijn er een aantal mogelijkheden die de koerier kan ondernemen: - Levering bij buren (de ontvanger ontvangt een briefje in bus) - De koerier neemt de bestelling mee terug en onderneemt op een later moment een nieuwe bezorgpoging. - De koerier geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kan het pakket worden afgehaald door de ontvanger. - De koerier laat een briefje achter met het verzoek contact op te nemen voor een nieuwe bezorgafspraak.
Wat zijn de bezorgkosten?
De standaard bezorgkosten voor heel Nederland zijn € 5.95 incl. btw ongeacht het aantal items. Een geschenk wat door door de brievenbus kan is € 2.95 incl btw.
Waar zie ik de bezorgstatus?
Afhankelijk van het product kun je jouw bestelling volgen via een track & trace link of wordt je per email op de hoogte gehouden van de status. Brievenbuszendingen en taart en gebak zijn niet online te volgen. Heb je toch nog vragen, neem dan contact met ons op.
Bezorgen jullie in het buitenland?
Informatie volgt
Welke dagen bezorgen jullie?
We bezorgen 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag.
Kan ik bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping?
Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bestelling op de juiste plaats te krijgen.

Terug naar overzicht ^

 

Wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je bestelling annuleren is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Terug naar overzicht ^

 

Betalen en vouchers

Hoe kan ik betalen?
iDEAL: alle Nederlandse banken 
Creditcard: MasterCard
VISA en Amex
Paypal
Afterpay: achteraf op rekening
Op rekening: zakelijk via een factuur
Cadeaubon/giftcards: binnenkort beschikbaar
Hoe gebruik in mijn voucher of kortingcode?
In stap 3 van het bestelproces kan vind je de knop "voucher toevoegen". Hier kan je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.
Hoe betaal ik met een cadeaubon of giftcard?
Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel en kun je herkennen aan het lange nummer (13 tot 19 cijfers) en een bijbehorende kras-of pin code. Bij het afronden van de bestelling kies je bij de betaalmethode jouw type Cadeaubon. Wij accepteren VVV giftcard, YourGiftcard en Webshop giftcard.
Wat als ik niet genoeg saldo heb op mijn Cadeaubon of giftcard?
Als er een tekort aan saldo op de giftcard staat, kun je het restant via een andere betaalmethode voldoen. Je krijgt hier automatisch de mogelijkheid voor. Betaal je het restant niet, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd en wordt het saldo binnen 2 uur weer teruggestort op jouw cadeaubon.
Wat is het verschil tussen een voucher en cadeaubon?
Een vouchercode geeft een korting op jouw bestelling. Deze vul je al in tijdens het bestellen. Een cadeaubon (giftcard) is een betaalmiddel, deze gebruik je pas aan het eind van de bestelling om mee te betalen.
Kan ik meerdere vouchers of cadeaubonnen gebruiken?
Je kunt maximaal 1 voucher (kortingsbon) per bestelling gebruiken. Cadeaubonnen (giftcards) zijn een betaalmiddel en kun je er meerderen van gebruiken tijden het betalen.
Kan ik veilig betalen?
Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats via onze betaalprovider. Je kunt dus met een gerust hart veilig afrekenen.
Kan ik achteraf betalen?
Ja, je kunt zowel als particulier (via Afterpay) als zakelijk (op rekening) achteraf betalen. Je krijgt dan nadat jouw bestelling is bezorgd een betaalverzoek (een rekening) per email.

Terug naar overzicht ^

 

Zakelijk

Wat zijn de voordelen van een zakelijk account?
Supersnel in enkele klikken een bestelling plaatsen Meerdere gebruikers Eén verzamelfactuur van al je bestellingen Geen minimale bestelaantallen!
Hoe bestel ik zakelijk?
Maak in enkele stappen een zakelijk account aan.
Kan ik op rekening bestellen?
Wanneer er een zakelijk account is aangemaakt krijg je de mogelijkheid om op rekening te bestellen.
Ik wil een groot aantal bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?
Gebruik hiervoor ons offerte formulier.
Koppelen jullie met inkoopsystemen?
Jazeker! Bekijk de mogelijkheden voor een koppeling.

Terug naar overzicht ^

 

Service en garantie

Hoe dien ik een klacht in?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg duizenden bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met je op! Neem bij voorkeur contact met ons op via de email.
Retourneren en herroepingsrecht
Op gebak, fruit en bloemen is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat je jouw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst jouw producten terugsturen zolang je daarbij maar een mededeling voegt waaruit je wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door jou betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op jouw rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zo'n terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat je de producten hebt beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden. Modelformulier voor herroeping (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen) a. Aan: [ naam ondernemer] [ geografisch adres ondernemer] [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar] [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer] b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen* c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten] d. [Naam consumenten(en)] e. [Adres consument(en)] f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Terug naar overzicht ^

 

Privacy en overig

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst, of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Lees alles over jouw privacy in onze Privacyverklaring.
Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Ja, voor Topbloemen bij Thuiswinkel Waarborg. Daarnaast zijn wij ISO 27001 (Informatie veiligheid) gecertificeerd.
Kan ik mijn gegevens inzien of laten verwijderen?
Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens kun je ten allen tijden contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Mail hiervoor naar [email protected] Bekijk ook onze privacyverklaring.
Werken bij Topgeschenken?
Ons actuele vacature aanbod kun je hier vinden: werkenbij.topgeschenken.nl
Ben je bakker, bloemist of leverancier en wil je samenwerken?
Verstrek je gegevens via: partner.topgeschenken.nl

Terug naar overzicht ^


Onze gegevens:

Topgeschenken.nl
Noorderdreef 60
2153LL Nieuw-Vennep
KvK: 34108906
Btw: NL818503051B01


Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:


Chat met ons

Chat
 


Ma-Do 8:30 - 20:00 uur
Vr - Za 8:30 - 17:00 uur


e-mail ons

E-Mail
 

    E-mail ons


24 uur per dag
7 dagen per week


Telefoon
 


Ma-Do 8:30 - 18:00 uur
Vr - Za 8:30 - 17:00 uur


Reactietijd:
binnen 1 minuut
 


Reactietijd:
binnen 4 uur tijdens kantooruren
 


Wachttijd:
gemiddeld 10 minuten