Contactgegevens

De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 - 21:00 uur en op zaterdag tussen 8:30 - 17:00 uur via 088-1108000 en [email protected]. Op onze reguliere website bieden wij een chatfunctie aan. De chatfunctie vindt u op deze pagina.

Serviceprotocol

Iedere maand leveren wij duizenden boeketten en fruitmanden af. Wij werken met een grote groep betrouwbare en professionele bloemisten en verzendorganisaties. Gaat en onverhoopt toch iets mis? Dan treedt er direct een betrouwbaar en uitgedacht systeem in werking, waarbij wij maar één doel hebben: het probleem oplossen en de klant tevreden stellen.

Servicemeldingen dienen altijd gedaan te worden bij onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail. De voorkeur is om dit telefonisch te doen, zodat alles direct besproken kan worden. Dit zorgt voor een snellere oplossing. Het is ook de klantenservice die in elke situatie de besteller van terugkoppeling zal voorzien.

Levertijd

Bestel je vóór 14:00 uur? Dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog geleverd!

Snelheid van oplossen

Servicemeldingen worden tijdens kantooruren direct in behandeling genomen en binnen vier uur opgelost.

Aard van de melding, oplossing en snelheid

Met de ervaring die we als bedrijf inmiddels hebben opgebouwd, hebben we de zes meest voorkomende servicemeldingen in kaart gebracht. Daarachter hebben wij alvast onze oplossing gezet en de snelheid waarmee wij de servicemeldingen in behandeling nemen. 

Het doel is in eerste instantie om de servicemelding zo snel mogelijk voor u op te lossen. Achter de schermen evalueren wij alle servicemeldingen met als doel om de kwaliteit te verbeteren. Wij streven naar een continue verbetering van onze dienstverlening.