NAVO-top informatie
Nederland organiseert op 24 en 25 juni de NAVO-top in Den Haag. Als gevolg daarvan zijn bepaalde wegen in Nederland tussen 22 en 27 juni tijdelijk afgesloten of slecht bereikbaar, wat invloed heeft op onze bezorgroutes. Met name in en rondom Den Haag en Schiphol zullen onze bezorgers het moeilijk krijgen op de weg. We beantwoorden graag enkele vragen over bestellingen en bezorgingen in de week van de NAVO-top.
Vragen over bezorging:
- In welke postcodegebieden kan niet geleverd worden?
- Met name in Den Haag en omgeving zal het niet mogelijk zijn om onze bestellingen te bezorgen. Om die reden is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen met bezorging in de volgende postcodegebieden tussen 22 en 27 juni:
2267 2546 t/m 2547 2271 t/m 2275 2561 t/m 2566 2281 2571 t/m 2574 2491 2581 t/m 2582 2495 t/m 2497 2584 t/m 2585 2511 t/m 2518 2591 t/m 2597 2521 t/m 2526 2599 2531 t/m 2533 - Hoe zit het met bezorgingen buiten deze regio?
- Naar verwachting zullen meer wegen in Nederland verkeershinder ervaren naar aanleiding van de wegafsluitingen. Dit betekent dat al onze bezorgers vertraging kunnen ervaren, zelfs als jouw pakketje buiten de regio Den Haag bezorgd wordt. We hopen op je begrip!
- Kan ik mijn bestelling eerder laten bezorgen om zeker te zijn van levering?
- Dat kan zeker! Buiten de week van 22 t/m 27 juni zullen wij gewoon leveren zoals we dat altijd doen. Dit betekent dat jij jouw pakketje ook gewoon vóór 22 juni kan laten leveren.
- Krijg ik bericht als mijn bezorging vertraging oploopt door de NAVO-top?
- Afhankelijk van het product kun je jouw bestelling volgen via een track & trace link of word je per email op de hoogte gehouden van de status.
- Wordt er een alternatief aangeboden als bezorging niet mogelijk is?
- Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle bestellingen zo snel en zo goed mogelijk bij de ontvanger te bezorgen. Blijkt het onverhoopt dat we niet kunnen leveren? Dan proberen we het later nogmaals. Lukt dit ook niet dan zoeken we samen naar een oplossing om jouw pakket alsnog zo snel mogelijk bij de ontvanger te krijgen!
Overige vragen:
- Is jullie klantenservice bereikbaar tijdens de NAVO-top?
- Natuurlijk! In de week van 22 t/m 27 juni is onze klantenservice gewoon geopend zoals normaal. Heb je vragen over jouw bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
- Je bestelling wijzigen is geen probleem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.