De mensen achter Topgeschenken.nl

Topgeschenken Nederland BV, waar Topgeschenken.nl onderdeel van is, is gevestigd in Nieuw-Vennep. Het team bestaat uit zo’n 130 gedreven collega’s die dagelijks hard werken om geschenken bij jou te bezorgen. Wij hebben als gezamenlijk doel om zoveel mogelijk mensen blij te kunnen maken met een geschenk! Of het nu gaat om een verjaardag, beterschapswens, geboorte of gewoon zomaar, Topgeschenken.nl heeft een mooi assortiment voor ieder moment.

De directie

Algemeen directeur, Edwin van Arkel:
Het is prachtig om met ons team elke dag duizenden klanten te verrassen met geschenken!

Onze directie bestaat uit Edwin van Arkel (CEO). Edwin heeft het bedrijf in 1999 opgericht en is destijds gestart als bloemist. Nog altijd staat hij aan het hoofd van de organisatie en zet hij zich samen met het management team elke dag met passie in voor de dagelijkse leiding en bedrijfsvoering.

 

Klantenservice

Klantenservice manager, Jody Kammeraad:
De klant naar tevredenheid helpen, daar draait het om op de klantenservice. Elke klantcontact als positief ervaren, dat is een mooie beleving"

Onze klantenservice is zes dagen per week geopend voor vragen, problemen of advies. Onze klantenservice staat u met veel plezier te woord en zitten klaar om u snel en correct te helpen en ondersteunen. Voor én na uw bestelling. Heb je een productgerelateerde vraag? Ook dan kunt u terecht bij onze klantenservice.

 

Sales

Senior Sales Support Joy Verhoeven:
Boodschappen bezorgen, dat is wat we doen! Jouw persoonlijke boodschap overbrengen bij lief & leed.
 

Bij Sales geloven we in de kracht van een zorgvuldig gekozen geschenk. Dagelijks ondersteunen wij onze zakelijke klanten bij het vinden van de perfecte attentie voor medewerkers, klanten en relaties. Van luxe boeketten en verse fruitmanden tot bierpakketten en taarten– wij zorgen voor een passend cadeau voor elk moment!

Ons Sales-team bestaat uit acht gedreven en klantgerichte supportmedewerkers en accountmanagers die zich met veel enthousiasme inzetten voor onze zakelijke klanten. Of het nu gaat om een maatwerkoplossing of een grootschalige levering, de Sales-afdeling staat voor je klaar!

Neem contact op om te bespreken hoe we ook jouw ‘boodschappen’ mogen bezorgen.

 

Marketing & Communcatie

E-commerce directeur, Anousha de Ruiter:
“Iedere dag bezig zijn om mensen te helpen bij het verrassen en verblijden van een ander. Dat is gewoon het allerleukste om te doen.”

Een klant doorloopt een bepaalde reis, van behoefte aan een product of dienst tot aan de koop. In deze verschillende fases willen wij zichtbaar zijn via verschillende kanalen en invulling kunnen geven aan de behoefte die er op dat moment is. Binnen de marketingafdeling zijn wij er dagelijks mee bezig om dit proces te optimaliseren en onze klanten beter te leren kennen, zodat wij kunnen bieden wat voor hen belangrijk is.

 

Category Management

Manager Category Management, Kirsten Peggeman:
"Soms word je wakker met een hoofd vol ideeën"

De afdeling Category Management is continu bezig met ‘het bezorgen van een goed gevoel.’ We willen de klant verrassen met een kwalitatief hoogwaardig assortiment. We stellen het assortiment samen aan de hand van de klantbehoeften en volgen de laatste trends op het gebied van design. Het ontstaan van een idee tot het ‘live’ gaan op de website is een levendig proces dat wij begeleiden van A tot Z.

 

Category Management - Bloemen

Manager Category Bloemen, Dennis Groen:
"Wij zijn de creatieve duizendpoten met organisatorische skills"

Binnen Category Management Bloemen werken we elke dag volgens een strak en gestructureerd proces. We ontwerpen boeketten die aansluiten bij de laatste trends en voldoen aan onze duurzaamheidseisen. Vervolgens kopen we de bloemen in bij onze vaste kwekers, maken we de rubriekindelingen voor de website, en zorgen we voor een efficiënte bevoorrading van onze warehouses verspreid door heel Nederland.

Daarnaast analyseren we voortdurend de verkoopdata, bepalen we de benodigde aanvulling en zorgen we dat kwekers, leveranciers en transporteurs hun opdrachten op tijd ontvangen. Een goed op elkaar ingespeeld team is hierbij onmisbaar. Alleen zo kunnen we alle werkzaamheden soepel en in de juiste volgorde uitvoeren, zodat boeketten van perfecte kwaliteit op tijd in de warehouses aankomen. Een proces om onze klanten een glimlach te bezorgen bij de bezorging.

 

Bedrijfsvoering

Strategisch directeur, Ruben Gimpel:
"Waar moeten we leren en groeien, zodat we onze processen kunnen verbeteren, waarmee we onze klanten tevreden kunnen stellen en onze doelstellingen kunnen behalen"

Dit is in essentie waar de afdeling Bedrijfsvoering zich mee bezighoudt. In een omgeving waarbij de klantwens- en behoefte aan verandering onderhevig is, zal je als servicegerichte organisatie continu moeten streven naar een optimale dienstverlening. 

 

PMO & IT

Manager PMO & IT, Annette de Nijs:
"Iedereen een goed gevoel bezorgen is waar wij dagelijks onze focus op hebben."

PMO is verantwoordelijk voor het opstarten, coördineren en managen van projecten. We overzien het totaal en bemoeien ons met de relevante details en zorgen voor afstemming tussen verschillen projecten en afdelingen. We bewaken de kwaliteit, planning en budgetten en helpen met het samenstellen van de juiste teams om op tijd en goed te kunnen leveren.

We werken samen met alle afdelingen van Topgeschenken en zoeken voortdurend naar de juiste verbinding, met elkaar en anderen, om in beweging te komen. De projecten die we in beheer hebben zijn allemaal van strategisch belang. Ze zijn ambitieus in omvang en complexiteit, maar ook qua planning. Onze intensiteit is hoog en we doen ons werk met veel plezier. ‘Team first’ is ons fundament. Want onze doelen vereisen sterke teams.

HR

HR directeur, Natalia van Schie:
Onze medewerkers zijn de sleutel tot succes
 

Het succes van de organisatie wordt bepaald door de kwaliteit van haar medewerkers. De juiste persoon op de juiste plek, een goede onderlinge samenwerking en betrokkenheid vinden wij van groot belang, om een bijdrage te leveren aan de organisatie voor het beste resultaat. Dit doen wij door een brug te slaan tussen de organisatiedoelstellingen en de medewerkers doelstellingen en hier met een proactief HRM-beleid aan bij te dragen.

 

Logistiek

Supply chain directeur, Jasper Jolink:
"Ons doel is dat de klant erop kan rekenen dat alle bestellingen naar alle tevredenheid en op tijd geleverd worden."

Het logistieke team staat 6 dagen per week klaar om al uw geschenken zorgvuldig samen te stellen en te voorzien van uw persoonlijke boodschap. Het team zorgt ervoor dat het geschenk mooi wordt verpakt en verzendklaar wordt gemaakt zodat de ontvanger op het moment van ontvangst al blij wordt verrast.

 

Facilitair

Manager Facilitair, Lars van Rijk:
"Geen dag is hetzelfde. Van het hoofdkantoor tot onze warehouses, er is altijd wat te regelen."

Onze afdeling zorgt ervoor dat alle locaties in Nederland tiptop in orde zijn. We beheren het wagenpark en zorgen dat de gebouwen, faciliteiten en voorraden altijd up-to-date en veilig zijn. Hierdoor kan het hele team zich concentreren op het leveren van de beste service aan onze klanten.

 

Receptie

Receptioniste, Marsha van Duijn:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Dat willen wij dagelijks op onze bezoekers over brengen
 

Deze toppers van de receptie zijn dagelijks hét gezicht van Topgeschenken.nl. Zij ontvangen onze bezoekers met een lach en dragen de verantwoordelijkheid voor de orderverwerking van de cadeaubonnen. Bovendien, en zeker niet geheel onbelangrijk, hebben wij dagelijks een heerlijke lunch aan hen te danken!

 

Finance

Finance directeur, Elmo van het Schip:
"Elke balans is een nieuw begin om nóg effectiever te worden.”


Onze Finance-afdeling is het financiële hart van Topgeschenken. Met zes enthousiaste en vakbekwame collega’s zorgen we voor een soepel betalingsverkeer, heldere rapportages en een ijzersterke budgettering. Door nauw samen te werken met de andere afdelingen, kunnen zij zich focussen op waar zij het best in zijn, terwijl wij de financiële touwtjes stevig in handen houden.